FAALİYETLERE YÖNELİK ETİK DAVRANIŞ KURALLARI

Faaliyetlerimizde;

  1. HUKUK KURALLARINA, KANUNLARA VE MEVZUATA UYUM ESASTIR
  2. KİŞİLER ARASINDA EŞİT YAKLAŞIM GÖZETİLİR VE TARAFSIZLIK İLKESİNE UYULUR 
  3. TOPLUMSAL DEĞER YARGILARI VE AHLAK KURALLARI GÖZETİLİR. 
  4. KAMU YARARI VE ÜLKE MENFEATLERİ DOĞRULTUSUNDA HAREKET EDİLİR. 
  5. HİZMET ALANLARIN İHTİYAÇLARI VE MEMNUNİYETİ GÖZETİLİR.
  6. SAYDAMLIK VE HESAPVERİLEBİLİRLİK TEMEL İLKEDİR.
  7. STANDARTLARA, SÜREÇLERE UYGUNLUK VE TUTARLILIK ESASTIR.
  8. SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK, DEVAMLILIK VE GÜNCELLİK ÖNEMSENİR VE GÖZETİLİR
  9. DEĞİŞİME VE YENİLİĞE AÇIKLIK DESTEKLENİR 
  10. HİZMET KALİTESİNİN SÜREKLİ YÜKSELTİLMESİ HEDEFLENİR.
  11. GÜVEN TESİS EDİLECEK ŞEKİLDE DAVRANILIR.
  12. NEZAKET VE SAYGI ESASTIR.

ÇALIŞANLARA YÖNELİK ETİK DAVRANIŞ KURALLARI;

  1. “BEN” ODAKLI DEĞİL “BİZ” ODAKLI DÜŞÜNMEYE DEĞER VERİLİR
  2. LİYAKAT İLKESİ GÖZETİLİR 
  3. HİZMET İÇİ EĞİTİME VE KİŞİSEL GELİŞİME ÖNEM VERİLİR.
  4. KATILIMCILIK ÖNEMSENİR, EKİP ÇALIŞMASI DESTEKLENİR.
  5. BİREYSEL ÜRETKENLİK VE İNİSİYATİF KULLANMA DESTEKLENİR.
  6. İŞYERİNDE UYUMLULUK VE PAYLAŞIMA DEĞER VERİLİR.
  7. CEZALANDIRMA DEĞİL ÖDÜLLENDİRME ÖN PLANDADIR.
  8. İŞYERİNDE FİZYOLOJİK VE PSİKOLOJİK SAĞLIĞININ KORUNMASINA DİKKAT EDİLİR.
  9. İŞYERİ ORTAMININ VE ŞARTLARININ KALİTESİ ÖNEMSENİR.
  10. SOSYAL, KÜTÜREL VE SPORTİF SOSYAL ETKİNLİKLER ÖNEMSENİR.
  11. STANDARTLAR VE UYGULAMALAR YAZILIDIR.

YÖNETİME YÖNELİK ETİK DAVRANIŞ KURALLARI;

  1. ÇALIŞANA, ÖNCE İNSAN OLARAK DEĞER VERİLİR.
  2. YÖNETİMDE HAKKANİYET İLKESİ GÖZETİLİR
  3. TARAFSIZLIK VE ADİL YAKLAŞIM ESASTIR.
  4. YOLSUZLUKLAR, USULSÜZLÜKLER, ÇIKAR ÇATIŞMALARI VE KİŞİSEL MENFAATLER ÖNLENİR.
  5. YÖNETİMİN KARAR VE KURALLARI AÇIK, ANLAŞILIR VE SADEDİR.
  6. PERFORMANS DEĞERLENDİRİLMESİNDE OBJEKTİF KRİTERLER KULLANILIR.